Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MarcinToczylowski | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Toczyłowski adresEłk zarejestrowany06.08.2008 @19:21:24 ostatnio na stronie21.10.2015 @20:22:33
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.marcintoczylowski.com
digarty33 komentarze137 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~CarrieCharlotte    08.12.2008 @12:21:32
świetna galeria!
~leniwabycz    02.12.2008 @06:39:28
rewelacyjna galeria!!!
chylę czoła
to ja sobie poobserwuję :D
_______
"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją."

~sick666gdy    30.11.2008 @12:41:48
w czym obrabiasz , w PeSie czy w Corelu ? naprawde Twoja galeria robi wrazenie, ale jestem bardziej za fotografia ludzi. bardziej mi sie podoba. pozdrawiam i zycze milego dnia.
~Ciastek665    29.11.2008 @18:47:58
Galeria Coś Pięknego!
na prawdę zdjęcia na wysokim poziomie!
~igreks    25.11.2008 @22:23:33
Świetna galeria.
Pozdrawiam
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy...
~MarkIV    25.11.2008 @18:53:31
Bardzo ładna galeria. Nietuzinkowa, nieszablonowa. Bardzo Mi się podoba.
~breakbeatmalaria    20.11.2008 @07:14:36
ta sigma wyciąga obraz prawie spod ciebie.
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
~wings89    19.11.2008 @12:46:26
powalająca galeria. *__*
~MatiXs    19.11.2008 @07:58:08
Inponujaca galeria :D
_______
:::M:::
~karolpili    10.11.2008 @10:27:53
świetne zdjęcia..

pozdrawiam kp
_______
~MLasta    05.11.2008 @07:35:52
Dzieki
~Edit86    31.10.2008 @20:43:55
Bardzo fajna galeria a zwłaszcza te prace z motywami industrialnymiPozdrawiam
~nemo0    21.10.2008 @21:29:58
chyba tak
~Grzyws    15.10.2008 @21:30:12
masz naprawdę znakomita galerie. Szacunek !!
~Plata    15.10.2008 @01:25:42
Bardzo ciekawa galeria. Podoba mi się styl i klimat zdjęć. Pozdrawiam
~sick666gdy    12.10.2008 @11:55:03
ten sam styl co zawsze!! rewelka
~homecoming    11.10.2008 @14:28:47
_______
nie dziękuj - obejrzyj moje zdjęcia !
~faza999    04.10.2008 @10:25:00
mrocznie
_______
Różnorodność! amen!
~pstarczewski    04.10.2008 @10:24:17
respect...


super zdjecia!!
_______
http://www.pstarczewski.com -> zapraszam
~asyapl    02.10.2008 @21:34:22
świetna galeria
~norko    06.09.2008 @14:22:52
klimatyczne zdjęcia
~sick666gdy    01.09.2008 @21:14:18
To dobrze , Twoje prace są dla mnie inspiracja.Naprawde. długo juz w tym "siedzisz" ja dopiero zaczynam tak wiec daleka droga przedemna.
~sick666gdy    01.09.2008 @21:04:27
sorry ze tak Ci tak marudze...mam pytanie co do ostatniego foto. czy takie foto da sie zrobic tanszymi odpowiednikami? bo patrzac na opis zdjecia "Canon 400d + 50mm 1,8 + 580 EX II " to troszke drogo. za lampe 1300zł hmmm.duzo.
~kokaineriddim    01.09.2008 @15:25:07
Twoje prace mają już charakter , gratuluję i zazdroszczę
_______
Piękno jest tym, co czujesz wewnątrz i co odbija się w twoich oczach.
~breakbeatmalaria    31.08.2008 @12:44:24
do końca przyszłego tygodnia czekam na propozycje od ciebie.pozdrawiam
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt